FANDOM

                                                      თავი2                                                                                                                     ზღვა ბობოქრობდა,მისი ტალღები გემს ძლიერად ეხეთქებოდა  რომელიც უგზო უკვლოდ მიცურავდა შუაგულ ზღვაში.ირგვლივ სიბნელე იყო ,არც მთვარე ,არც ვარსკვლავები,მხოლოდ წყვდიადი.ოდნავ ინათა,ცას გადაკრულიმ შავი ფარდის მიღმა წითები ცეცხლი აინთო.ამრონი წამით დაფრთხა,თვალები მოიფშვიტა და გარკვევით დაინახა აღმოსავლეთით ცაზე ვარსკვკავბეი როგორ კიაფობდნენ,ეს კი იმას იშნავდა რომ ჯერ კიდევ ღამე იყო და მგზავრობა კიდევ 2 დღე მოუწევდათ.                                    ნეტავ სად ვართ...გაიფიქრა მან.                                                                                          -სად ვართ კაპიტანო?                                                                                                                                      -როგორც ჩანს გზა აგვებნა,ალანში  უნდა წავსულიყავით აღმოსავლეთით,თუმცა გეზი დასავლეთით ავიღეთ-უპასუზა კაპიტანმა რომელიც თავის თავზე ბრაზობდა.                                                                   -ეს კი იმას ნიშნავს რომ ჩვენ ახლა დაწყევლილ კუნძულთან ვიმყოფებით?-შეშფოთებულმა გახედა კაპიტანს.- ახლავე მიაბრუნეთ   საჭე,უკან დაბრუნდით და კვლავ აღმოსავლეთისკენ აიღეთ გეზი,სულ შეიშალეთ,ჩვენი დაღუპვა გინდა?-დაუყვირა გაბრაზებულმა ამრონმა კაპიტანს.                                         -არის ბატონო!-დარცხვენილმა შეხედა ამრონს. უცებ წყვდიადიდან,რაღაც ჩრდილი ამოძრავდა და პირდაპირ გემისკენ დაიძრა.                                                                                                                            -ეს რა არის? ჰკითხა ამრონმა კაპიტანს. -კაპიტანს ხელები აუკანკალდა და ეკიპაჟს ზევიდან დაუყვირა- დრაკონი!- საჭე მიაბრუნეთ სწრაფად!აფრები  აუშვით..ბრძოლისთვის მოემზადეთ!სწრაფად!                    -ხედავ რა ჩაიდინე? კაპიტანო!- ხელი ჰკრა ამრონმა და თვითონ კიბეებზე ჩავიდა ეკიპაჟთან.                                                                                                                                                                                          ეს მართლაც  დრაკონი იყო ,ყველა ფრინველზე დიდი და საზარელი.ფრინველი ყარდა და საზარელ დამაყრუებელ ხმას გამოსცემდა.დრაკონი ციდან დაეშვა,ფრთები შეიკეცა  სმენის წამრთმევი ჩხავილით ,კისერწაგრძელებულმა ,ეკიპაჟის რამოდენიმე წევრს ჩაავლო კლანჭები და ზღვაში გადაყარა.  ეს გონორი იყო     ყველაზე  საზარელი და ულმობელი      დრაკონი დრაკონთა შორის. მასზე მაღალი და შემაძრწუნებელი  ვიღაც იჯდა.შავმოსასხამიანს თავზე შავი გვირგვინი ედგა,თვალები სამარისებურად წითლად უელავდა.ეს მედულასი იყო,რომელსაც ძალები მოეკრიბა და უფრო გაძლიერებულიყო.ხელში დიდი მახვილი ეკავა.მან დრაკონს რაღაც უთხრა სრულიად გაუგონარ ენაზე და დრაკონი გემისკენ დაიძრა,თუმცა მედულასმა შეაჩერა დრაკონმა სულისგამყინავად კვლავ დაიჩხავლა და წყვდიადში გაუჩინარდა.                                                                                                                                                    - ეს ვინ იყო?-იკითხა ამრონმა.                                                                                                                         -მედულასი!როგორც ჩანს ის სულ უფრო მეტად ძლიერდება-უპასუხა კაპიტანმა და უგონოდ დაეცა ძირს.                                                                                                                                                                -ო არა კაპიტანო! დაჭრილი ხართ. ახლა რა ვქნათ უშენოდ გზას როგორ გავიკვლევთ?-ამრონს თვალები აუცრემლდა,ხელს ძლერად უჭერდა ჭრილობაზე,თუმცა  ხელებში მალე სიცარილელე იგრძნო,კაპიტანი  მტვრად გადაიქცა,ჰაერში აიჭრა და გაქრა.                                                                                                      -ამრონ!ახლა რა ვქნათ? საით წავიდეთ?-ჰკითხა ალამასმა.                                                                            -გემი მოაბრუნეთ!ჩრდილოეთით მივდივართ!-მკაცრად უპასუხა ალამასს.                                                  -კი მაგრამ,ბატონო,ეს ძალიან სახიფათოა!                                                                                                      -მტერი ყველაზე ნაკლენას ამას ელოდება ჩვენგან.გეზს ჩრდილოეთით ავიღებთ და მიდლენდის გავლით გავცურავთ ალანში .არც კი გაბედოთ შეპასუხება! ახლა კი ყველანი თქვენს ადგილებს დაუბრუნდით!- თქვა ამრონმა და თავისი ოთახისკენ გაემართა.                                                                                       

Ad blocker interference detected!

Also on FANDOM

Random Wiki